things to click


numeralsoftheblindprophets:

dirkcrocker:

Trying to talk to my brother, but he’s just homestuck trash.

i wonder how many notes of this post are just homestucks reblogging this

numeralsoftheblindprophets:

dirkcrocker:

Trying to talk to my brother, but he’s just homestuck trash.

i wonder how many notes of this post are just homestucks reblogging this


official-sebastian-strider:

noizy-boy:

frecklemonster sidebar for my rp bloge
ref used

oh god this is gorgeous

official-sebastian-strider:

noizy-boy:

frecklemonster sidebar for my rp bloge

ref used

oh god this is gorgeous


madragingven:

rip the soul from your body

madragingven:

rip the soul from your body


aw fuck aw shit i suddenly feel like drawing!!!!!! THIS IS TERRIBLE

I NEED TO MAKE A TUNIC AND COOK A TURKEY BUT NO IM COMPELLED TO BROJADE

FUCK this


joustinglance replied to your post: haha so i was gonna order from welovec…

idk if you have target anywhere within driving distance but they have fancy tights in every size!uvu

ah yeah i do!! i was thinking about that a while ago idk why i forgot about it

thank you!!


haha so i was gonna order from welovecolors for the tights to wear under the tunic

but id need to get plus sizing and shipping to canada is a bitch

i cant pay $27 for a pair of tights lmao

aliexpress it is


aw fuck i think i ordered the wrong contacts

like they’ll work for sure but i was thinking of different ones when i bought them oops


lol ok yeah i bought it

i wasnt finding anything else i liked even half as much

also since it was amazon i didn’t ‘qualify’ for free shipping but it was only $5 more so. $12 wig that’s not bad

now we wait


okay so it looks like the lighter colour wig is winning by popular vote - i agree, the darker one would probably wash me out a bit and i’ll be wearing a lot of dark colours as it is (in her god tier) so yeah

plus i do like what looks like the out-of-the-box styling a little more and even if it’s not super thick i can probably get away with minimal styling and not have the wefts visible?

i mean i can defs see why the first one would be a viable option too but i am liking the look of the second one a lot more

and given that it’s $7 i might as well just order it …….. but also what if its shit

hm


hey so i could use some opinions on wigs!! i’m looking to get one for roxy, and i know i’ll have to style a bunch but i’d still like to get something with a decent base. so uh

what do you guys think of these:

image

(x)

or

image+image

(x)

i’m not done looking BUT i’d like to buy this tonight and i can’t quite afford arda so uh. yes. opinions?


twerk-it-dirk-it:


“You played a good game. You fought long and hard, met some great friends along the way, and even lost some of those that were dear to you. But you don’t have to worry anymore. Now the only thing left for you to do is rest.

You’ve won.”

yo happy 413 you guys heres to hoping we (dont) have an update today

twerk-it-dirk-it:

“You played a good game. You fought long and hard, met some great friends along the way, and even lost some of those that were dear to you. But you don’t have to worry anymore. Now the only thing left for you to do is rest.

You’ve won.”

yo happy 413 you guys heres to hoping we (dont) have an update today


sendificator:


It's not over just yet.

happy 4/13, everyone! it’s been a wild ride but it’s far from done. 

sendificator:

It's not over just yet.

happy 4/13, everyone! it’s been a wild ride but it’s far from done. 



2 spots left!! please come play we are COOL PEOPLE


this just in i am apparently incapable of calling anything ‘cute’ without said thing somehow containing monkeys